رشد 73درصدی فروش سالانه "غزر"

رشد 73درصدی فروش سالانه "غزر"

میزان فروش زر ماکارون در بهمن‌ماه 99 برابر با 16٫847 تن گزارش شد.

 

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری، مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ 1٫694 میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز 17٫222 میلیارد ریال درآمد را ثبت کرده است.

درآمد‌های ثبت شده "غزر"

بر پایه این گزارش، درآمد‌های زر ماکارون طی بهمن‌ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته 73 درصد افزایش را تجربه کرده، همچنین درآمد‌های کسب‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز 103 درصد رشد را شاهد بوده است.

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، درآمد‌هایی که "غزر" در سال 99 به دست آورده با افزایش قابل‌تاملی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

بیشترین میزان فروش زر ماکارون در سال 99

بر اساس این گزارش، میزان فروش زر ماکارون در بهمن‌ماه 99 برابر با 16٫847 تن گزارش‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز میزان فروش خود را 195٫609 تن اعلام کرده است.

میزان فروشی که در بهمن‌ماه 99 حاصل‌شده، نسبت به دوره مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش را تجربه کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا بهمن‌ماه نیز میزان فروش غزر رشد 23 درصد افزایش را شاهد بوده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش 20درصدی مقادیر فروش سالانه "غزر"

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد