بازار داغ مجامع پس از تعطیلات

بازار داغ مجامع پس از تعطیلات

شرکت‌هایی در روز 28 تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‌‎ می‌روند، در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیيت‌مدیره، افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری خواهند کرد.

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در بیست و هشتمین روز از تیرماه سال 1401 به مجمع عمومی می‌روند شامل شرکت‌های گروه صنعتی و معدنی امیر، ایران خودرو دیزل، ایران خودرو، کاشی صدف سرام استقلال آباده، معدنی دماوند، معادن منگنز ایران، صنعتی دوده فام، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، بیمه کوثر، بانک پاسارگاد، پتروشیمی فن آوران، کاشی و سرامیک حافظ، گروه بهمن، قند هکمتان، مهندسی صنعتی روان فن آور، سرمایه گذاری نیروگاهی ایران- سنا، شرکت ایرانی تولید اتومبیل (سایپا)، ریل سیر کوثر، تولیدی و صنعتی درخشان تهران، پدیده شیمی قرن، پالایش نفت لاوان، ورزیران، مجتمع صنعتی ارتا ویل تایر، آتیه داده پرداز، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، سازه پویش، صنعتی جام دارو، مهندسی حمل و نقل پتروشیمی، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، بیمه دی، صنایع کاشی و سرامیک سینا، مهندسی و ساختمان صنایع نفت، مجتمع پترو صنعت گامرون و پاکدیس می‌شوند.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‌‎ آن‌ها برگزار می‌شود و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیيت‌مدیره، افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری خواهند کرد.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

ایران خودرو دیزل

شرکت ایران خودرو دیزل در تاریخ 28 تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده خواهد رفت و ساعت برگزاری آن‌ها نیز به ترتیب 8 و 9 صبح به اطلاع سهامداران رسیده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قايم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"خاور" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه 1400 است، میزان سود خالص خود را یک هزار و 435 میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم 395 ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت طی یک سال اخیر به ثبت رساند برابر با 11 هزار و 723 میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره شناسایی شد نسبت به دوره مشابه 168 درصد افزایش پیدا کرد.

"خاور" از 3،300 ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد بین سهامداران خود سود نقدی پرداخت نکرد.

ایران خودرو

ایران خودرو در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه 1400 است، میزان زیان خالص خود را بالغ‌بر 16 هزار و 244 میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم 539 ریال زیان شناسایی کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "خودرو" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با 111 هزار 822 میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته 78 درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "خودرو" ساعت 8 و 30 دقیقه روز 28 تیرماه برگزار می‌شود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قايممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"خودرو" از 174 ریال زیان خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد هیچ‌گونه پرداختی به سهامداران خود نداشت.

معادن منگنز ایران

شرکت معادن منگنز ایران در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارايه کرد برابر 213 میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم 1،439 ریال سود شناسایی کرد.

"کمنگنز" در این دوره مالی به درآمد عملیاتی ثبت‌شده بالغ‌بر 348 میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 87 درصد افزایش یافته است.

"کمنگنز" در تاریخ 28 تیرماه سال 1401 مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت 9 برگزار می‌کند.

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "کمنگنز" در سال مالی گذشته برابر با 6،519 ریال سود در ازای هر سهم بود و 80 درصد از این سود بین سهامداران تقسیم شد.

صنعتی دوده فام

شرکت صنعتی دوده فام در تاریخ 28 تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت 9 برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قايم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

صنعتی دوده فام در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه 1400 است، میزان سود خالص خود را بالغبر 170 میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم 2،429 ریال سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "شصدف" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با یک هزار و 59 میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته 99 درصد افزایش پیدا کرد.

"شصدف" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد 70 درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

پدیده شیمی قرن

شرکت پدیده شیمی قرن در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه 1400 است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه 271 میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم 1،360 ریال سود در ازای هر سهم به دست آورد.

"قرن" طی این دوره مالی به درآمد عملیاتی 2 هزار و 311 هزار میلیارد تومانی رسید که نسبت به سال مالی گذشته شاهد رشد درآمد 28 درصدی بود.

تصمیماتی که "قرن" در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت، در ازای هر سهم 4،095 ریال سود شناسایی کرد و 49 درصد از این میزان سود نقدی را به سهامداران خود پرداخت کرد.

پایان مطلب

آخرین اخبار بورس و اقتصاد