رفع فوری تعرض به بیش از 130 هکتار زمین دولتی در اردیبهشت ماه

رفع فوری تعرض به بیش از 130 هکتار زمین دولتی در اردیبهشت ماه

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری تعرض به بیش از 529 فقره زمین دولتی به مساحت یک میلیون و 301 هزار و 576 متر...

به گزارش خبرگزاری برنا، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، اظهار کرد: در طول اردیبهشت ماه سال جاری، 643 فقره گزارش تعرض به اراضی دولتی دریافت شد.

وی افزود: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن موفق به رفع تعرض از 544 مورد به مساحت بیش از یک میلیون و 340 هزار و 654 متر مربع از اراضی دولتی طی اردیبهشت ماه سال جاری شد.

مالکی تاکید کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در این ماه رفع فوری تعرض به بیش از 529 فقره زمین دولتی به مساحت یک میلیون و 301 هزار و 576 متر مربع را به انجام رسانده است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: همچنین طی این ماه 44 فقره احکام قطعی به نفع دولت صادر شده که مساحت اجرای احکام 261 هزار و 745 متر مربع بود.

مالکی خاطر نشان کرد: 838 مورد گزارش و تشکیل پرونده قضایی برای متعرضین انجام شده و 911 فقره اوراق قضایی نیز در این خصوص ابلاغ شده است.

وی سیاست سازمان ملی زمین و مسکن را صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال دانست و افزود: در این راستا همواره اقدامات پیشگیرانه با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان انجام شده است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه از اخذ سند برای بیش از 4 هزار و 700 هکتار زمین خبر داد.

مالکی خاظطر نشان کرد: از سوی دیگر پیش‌پروانه 9 شهرک مسکونی به‌نام این سازمان صادر شده است.

وی با اشاره به سیاست وزارت راه و شهرسازی در گسترش و احیای شهرک‌های مسکونی گفت: برای 4 شهرک در استان فارس، 4 شهرک در استان البرز و یک شهرک در استان یزد پیش پروانه ساخت صادر شده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد