قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 14 تیر / آیفون 13 دارای قابلیت شارژ معکوس خواهد بود

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 14 تیر / آیفون 13 دارای قابلیت شارژ معکوس خواهد بود

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز دوشنبه 14 تیر 1400 را مشاهده می‌کنید. بر اساس شایعه‌ای جدید، آیفون 13 دارای سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم بزرگ‌تری در مقایسه با آیفون 12 خواهد بود که می‌تواند شارژ معکوس ارايه کند و سرعت شارژ را افزایش بدهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

شایعه؛ آیفون 13 دارای قابلیت شارژ معکوس و کویل‌ شارژ بی‌سیم بزرگ‌تر خواهد بود

اگر به خاطر داشته باشید، در سال 2019 شایعاتی مبنی بر ویژگی شارژ بی‌سیم معکوس در خانواده آیفون 11 وجود داشت؛ اما در نهایت اپل گوشی‌های یادشده را بدون قابلیت مذکور رونمایی و روانه‌ی بازار کرد. گفته می‌شود اپل سخت‌افزار لازم برای استفاده از شارژ بی‌سیم را در بطن آیفون 11 قرار داده، اما ظاهرا آن را به دلایلی نام معلوم غیر فعال کرده است. حال اپل‌اینسایدر با استناد به گفته‌های افشاگری به نام مکس وینباخ گزارشی تدوین کرده است که نشان می‌دهد غول دنیای فناوری بالاخره آیفون 13 را به قابلیت مورد بحث مجهز خواهد کرد.

اپل در زمان معرفی خانواده‌ی آیفون‌ 12 از شارژر مگ‌سیف (MagSafe) رونمایی کرد که با استفاده از آهن‌رباهای استفاده‌شده در پشت آیفون‌های جدید، به‌صورت بی‌سیم به گوشی متصل می‌شود و آن ‌را شارژ می‌کند. سیستم شارژ بی‌سیم مگ‌سیف این امکان را برای سری آیفون 12 فراهم می‌کند که با سرعت 15 وات به‌صورت بی‌سیم شارژ شوند که تقریبا دوبرابر سریع‌تر از شارژهای بی‌سیم شخص ثالث است. بااین‌حال، اپل می‌تواند در نسل بعدی آیفون این 15 وات را به سطوح بالاتری برساند.

طبق گفته‌ی منابع وینباخ، اپل می‌تواند از کویل‌ (سیم‌پیچ القایی) بسیار بزرگ‌تری در آیفون 13 استفاده کند. کویل بزرگ‌تر سطح مورد استفاده برای شارژ بی‌سیم را افزایش می‌دهد که مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. این شامل سهولت در مدیریت تجمع گرما و همچنین امکان استفاده از سرعت شارژ بالاتر است.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

 

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

 

قیمت گوشی‌های شرکت شیايومی

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد