ارزش سهام عدالت هفته گذشته چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت هفته گذشته چقدر شد؟

سهام عدالت هفته گذشته در قیمت 11 میلیون و 617 هزار تومان بسته شد و مجموعا 3٫5 درصد افت را ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، هفته گذشته شاخص کل بورس 1٫05 درصد رشد را ثبت کرد و در آخرین روز معاملاتی در محدوده یک میلیون و 437 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم هفته گذشته 0٫50 درصد منفی را داشت و در کانال 422 هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس با وجود آنکه مثبت بود اما بیشتر گروه‌های بورسی منفی شدند و افزایش قیمتی را ثبت نکردند. سهام عدالت هم در روزهای گذشته به دلیل روند نامتعادل بازار، با افت مواجه شد.

ارزش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت هفته گذشته 12 میلیون و 36 هزار تومان شد و در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته هم به قیمت 11 میلیون و 617 هزار تومان رسید و کانال 12 میلیون تومان را از دست داد. هفته گذشته مجموعا سهام عدالت 3٫5 درصد افت را ثبت کرد.

بیشتر نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت هفته گذشته با افت قیمت همراه شدند. تنها نمادهای پترو پالایشی با رشد قیمت و با روندی مثبت همراه شدند به نظر می‌رسد همین نمادها از افت بیشتر سبد سهام عدالت جلوگیری کردند.

همچنین هفته گذشته ريیس سازمان بورس درباره تخصیص سهام عدالت به جاماندگان گفت: در این مرحله سازمان بورس دخالتی ندارد و تصمیم‌گیری در سطح حاکمیتی است و در سطح حاکمیتی تصمیم گرفته می‌شود که سهام عدالت جدید به چه شکلی و به چه کسانی تخصیص داده شود. پس از تصمیم‌گیری‌های نهایی و تخصیص سهام عدالت، بحث جاماندگان می‌تواند موضوع سازمان بورس باشد و به عنوان مجری عمل کند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد