قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 31 مرداد 1400 / تصاویر جدید احتمالی از آیفون 13

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 31 مرداد 1400 / تصاویر جدید احتمالی از آیفون 13

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز یکشنبه 31 مرداد 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌های موبایل که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

افشای تصاویر احتمالی آیفون 13 پرو با رنگ جدید

اپل احتمالا ماه آینده از گوشی‌های سری آیفون 13 رونمایی می‌کند، با این حال تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی درباره آن‌ها بوده‌ایم. حالا تصاویری منتشر شده که ظاهرا آیفون 13 پرو را با رنگ جدیدی به نمایش می‌گذارند.

این تصاویر از سوی یک حساب توییتری به نام «Majin Bu» منتشر شده که پنل پشتی یک آیفون را به نمایش می‌گذارد. پس از انتشار این تصاویر، یکی از منابع حوزه فناوری این احتمال را مطرح کرده که آن‌ها احتمالا مربوط به آیفون 13 پرو هستند.

طبق این تصاویر، با رنگ زرگلد تیره یا نوعی رنگ بنفش روبه‌رو هستیم. در حالی که برخی افراد نسبت به صحت این تصاویر شک دارند و آن را آیفون ‍12 پرو یا پرو مکس می‌دانند، ماژول دوربین اصلی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

اگرچه همچنان با دوربین اصلی سه‌گانه روبه‌رو هستیم، اما طبق گزارش‌ها ماژول دوربین در نسل بعدی آیفون‌ها بزرگتر می‌شود. در تصاویر جدید هم ماژول دوربین ابعاد بزرگی دارد، به گونه‌ای که بیش از نیمی از عرض دستگاه را اشغال کرده و تقریبا تا وسط لوگوی اپل کشیده شده است.

 

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

قیمت گوشی‌های شرکت شیايومی

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد