سهامداران بانک دی بخوانند| بازگشایی نماد دی نزدیک است؟

سهامداران بانک دی بخوانند| بازگشایی نماد دی نزدیک است؟

معاملات سهام بانک دی از اواخر مهرماه 1400 متوقف شد و این نماد تا به امروز بازگشایی نشده است. باتوجه به اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال آیا سهامداران به بازگشایی این نماد امیدوار باشند؟

به گزارش نبض بورس، سهم بانک دی برای اولین بار 21 تیر 90 با قیمت 200 تومان در بازار دوم فرابورس عرضه شد و در تاریخ 20 مرداد 99 به بیشترین میزان خود 8 هزار و 32 تومان رسید و سپس با افزایش سرمایه 3 هزار درصدی به قیمت 120 تومان رسید. بانک دی با نماد دی که در بازار دوم فرابورس درج شده، از 27 مهر 1400 جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام در قیمت 95 تومان متوقف شد و  این نماد بار‌ها و بار‌ها توسط سازمان بورس تعلیق شده است و  پس از گذشت بیش از 9 ماه همچنان بازگشایی نشده است. این توقف نماد، برای سهامداران باعث دردسر شده و خیلی از سهامداران نگران هستند و دغدغه دارند که در این شرایط، نمی‌توانند اقدام به خرید و فروش سهام کنند.


مسيولین فرابورس اعلام کردند که عمده دلیل عدم بازگشایی این نماد عدم ارايه صورت‌های مالی توسط بانک دی است. همچنین دلیل عدم ارايه صورت‌های مالی نیز عدم تایید توسط بانک مرکزی اعلام شد.

تا اینکه 31 اردیبهشت ماه 1401 علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی گفت: جلسات متعدد و خوبی برگزار شده و به زودی مجمع تایید صورت‌های مالی سال 1399 برگزار می‌شود.

این مقام مسيول این نوید را به سهامداران داد که به محض اینکه مجمع برگزار شد، نماد بانک دی نیز بازگشایی خواهد شد.  

بانک دی بالاخره به مجمع می‌رود

مجوز بانک مرکزی
 
 
 
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده دی

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت بانک دی در ساعت 10:00 روز یکشنبه مورخ 1401/03/22 در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیایان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، خیابان فیروزکوه شرقی، انتهای خیابان روشن اول، دهکده نشاط ولیعصر (عج) جهت دستور جلسه زیر برگزار میگردد.

ب– دستور جلسه:
استماع گزارش هیيت مدیره و بازرس قانونی.
تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1399/12/30
انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار
تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیيت مدیره

 

سود 257 ریالی بانک دی

بانک دی در 12ماهه تلفیقی 273 ریال و در سود اصلی 257 ریال سود محقق کرده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد