دیدگاه‌های متفاوت از روند شاخص بورس / پیش‌بینی بورس امروز 6 آذر

دیدگاه‌های متفاوت از روند شاخص بورس / پیش‌بینی بورس امروز 6 آذر

بازار سهام در حالی چهارشنبه را به پایان رساند که شاخص کل کانال 1٫4 میلیون واحد را از دست داد. شنبه وضعیت بازار چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، مهشید داداش‌زاده در این باره گفت: با توجه به افزایش حجم تقاضا در لحظات پایانی روز چهارشنبه، پیش‌بینی می‌شود در هفته پیش رو بازار سهام بصورت مثبت کار خود را آغاز کند.

وی افزود: گروه خودرویی فعلا مورد توجه فعالان بازار است. افزایش سرمایه هزار و 173 درصدی شستا نیز باعث جذابیت این تک سهم شده است. نرخ دلار در بازار آزاد وارد کانال29 هزار تومان شده است و بیش از پیش نشان از ارزندگی بسیاری از سهم‌ها دارد.

صادقی: نقطه تعادل شاخص 1٫4 میلیون واحد است

میلاد صادقی، کارشناس بازار سهام میز در این باره گفت: به نظر می‌رسد ظرفیت رشد شاخص کل در بورس ایران از نقطه تعادل 1٫4 میلیون واحد تا 20 درصد امکان داشته باشد.
به گفته او، بنابراین شاخص کل از اواسط آذر تا اوخر دی تا محدوده یک میلیون و 670 هزار واحدی رشد می‌کند.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام نیز گفت: بازار خوبی را در روزهای آینده متصور نیستم. همچنان فشار فروش خواهیم داشت. بازار در متزلزل‌ترین نقطه قرار دارد.

مطالعه بیشتر: شاخص کل بورس به کانال 1٫4 میلیون واحد برمی‌گردد؟/کدام گروه فردا پیشتاز است؟

اکثر کارشناسان هفته پیش رو را برای بازار سهام متعادل و خنثی می‌دانند، این در حالی است که برخی به رشد شاخص به کمک گروه خودرو امیدوارند و برخی نیز احتمال منفی شدن بازار را با تاثیر ویژه نماد فولاد می‌دانند.

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی بورس از نگاه کارشناسان بازار سرمایه/بورس بی‌افت‌وخیز شد؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد