فروش فوق‌العاده ایران خودرو / تاریخ، قیمت و لینک ثبت‌نام

فروش فوق‌العاده ایران خودرو / تاریخ، قیمت و لینک ثبت‌نام

ایران خودرو فروش فوق‌العاده محصولات خود را از یکشنبه بیست و یکم شهریور 1400 به مدت سه روز اجرا می‌کند. اما جزيیات فروش ایران خودرو چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در این مرحله از فروش ایران خودرو، سه محصول پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU5 و پارس بنزینی عرضه می‌شود.

مشتریان نهایی نیز چهارشنبه 24 شهریور از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب می‌شوند.

مراسم قرعه‌کشی فروش ایران خودرو، ساعت 10 صبح چهارشنبه به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه ایران خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از یکشنبه تا پایان روز سه‌شنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند (ایکوپرس).

مطالعه بیشتر: طرح‌های پیش فروش خودرو متوقف شد؟ / حمایت خودروسازان از آزادسازی واردات خودرو
قیمت‌ها در حراج محصولات ایران خودرو

به گزارش تجارت‌نیوز، اکنون قیمت پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای برای مصرف‌کننده نهایی 216 میلیون تومان و 263 هزار تومان اعلام شده است. این محصول در بازار حدود 352 میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت کارخانه‌ای پژو پارس TU5، اکنون 145 میلیون و 795 هزار تومان و قیمت این محصول در بازار حدود 307 میلیون تومان است.

همچنین ایران خودرو، پژو پارس بنزینی را حدود 140 میلیون و 273 هزار تومان به فروش می‌رساند. قیمت این محصول در بازار حدود 274 میلیون تومان است.

این ارقام نشان می‌دهد اختلاف زیادی میان قیمت کارخانه‌ای و بازار در حراج محصولات ایران خودرو وجود دارد که می‌تواند توزیع نوعی رانت در بازار خودرو محسوب شود. حتی در برخی خودروها ممکن است میزان رانت به اندازه کل پول نقدی باشد که فروشنده پرداخت می‌کند.

قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو را در شهریور 1400، اینجا ببینید.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد