حاشیه‌های بورس 10 اسفند 99 / رکورد کمترین ارزش معاملات نیمه دوم سال شکسته شد

حاشیه‌های بورس 10 اسفند 99 / رکورد کمترین ارزش معاملات نیمه دوم سال شکسته شد

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی 0٫72 درصدی به روند نزولی چند روز اخیر خود ادامه داد. ارزش معاملات خرد نیز به کمتر از 2 هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افتی 0٫72 درصدی به سطح یک میلیون و 185 هزار واحدی رسید. این در حالی بود که افت امروز شاخص کل هم‌وزن نیز 0٫24 درصد بود.

معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که ارزش کل معاملات خرد به کمترین سطح خود از شهریور ماه یعنی 1905 میلیارد تومان رسید. این در حالی بود که فروش اوراق مرابحه دولتی و همچنین انجام معاملات بلوکی باعث شد تا ارزش کل معاملات بورس و فرابورس حدود 10 هزار میلیارد تومان باشد.

در معاملات امروز که با عرضه دسته‌جمعی نمادهای بورسی و فرابورسی همراه بود، حتی صف خرید عرضه اولیه اخیر (اپال) نیز ریخته شد. این در حالی بود که اپال، پالایش و کمند بیشترین ارزش معاملات بورس و اعتماد، کرمان و دسانکو بیشترین ارزش معاملات فرابورس را به نام خود ثبت کردند.

امروز همچنین گروه کانه‌های فلزی بیشترین ارزش معاملات بورس را به نام خود ثبت کرد و دو گروه فلزات اساسی و سیمان نیز از گروه‌های پرطرفدار صنعت بودند.

مهمترین اتفاقات امروز بازار سهام را در این ویديوی تجارت‌نیوز ببینید:

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد