دورخیز انگلیس برای مقابله با ارزهای مجازی/ فعالیت باینانس ممنوع شد

دورخیز انگلیس برای مقابله با ارزهای مجازی/ فعالیت باینانس ممنوع شد

دولت انگلیس فعالیت یکی از بزرگ‌ترین کارگزاری‌های ارزهای مجازی در جهان را در این کشور متوقف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، سازمان نظارت مالی انگلیس فعالیت یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های خرید و فروش ارزهای مجازی در جهان را ممنوع کرد. این شبکه به نام باینانس بر اساس این دستور باید تمام فعالیت‌های خود در انگلیس را به طور کامل متوقف کند.

این سازمان انگلیسی همچنین اعلام کرده که دلیل ممنوع شدن فعالیت این کارگزاری این بوده که شاهد آن هستیم در معاملات بسیار زیاد ارزهای مجازی استانداردها رعایت نشده است.

سازمان نظارت مالی انگلیس گفته که نود درصد مشتریان باینانس در انگلیس پس از ورود این سازمان و ممنوع شدن فعالیت این شرکت حساب‌های کاربری خود را در آن بسته‌اند.

در حالی فعالیت باینانس در انگلیس ممنوع شده که این شرکت می‌خواست بستر معاملاتی مخصوص خود را در انگلیس به راه اندازد اما حالا به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به مقابله با پولشویی مجبور است در کنار برخی دیگر شرکت‌های فعال در زمینه ارزهای مجازی کار خود را متوقف کند. با این حال اما باینانس می‌تواند از طریق وبسایت خود خدمات خرید و فروش ارزهای مجازی را به مشتریان انگلیسی ارايه دهد.

سخنگوی این شرکت می‌گویدکه باینانس به همکاری با سازمان‌های نظارتی ادامه خواهد داد و اتفاقا دستورات آنها را به صورت کاملا جدی اجرایی خواهد کرد.

ژاپن هم چهار روز پیش اعلام کرد که شرکت باینانس برای فعالیت در این کشور ثبت نام نکرده و از طرف دیگر چین هم کمر به مقابله جدی با فعالیت‌های مرتبط با ارزهای مجازی در این کشور بسته است.

انتهای پیام/

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد