اعلام مشخصات پژو 207 دو رنگ اعلام شد +عکس

اعلام مشخصات پژو 207 دو رنگ اعلام شد +عکس

به تازگی ایران خودرو مشخصات رسمی پژو 207i با بدنه دو رنگ را اعلام کرده و و بناست تا در ماه های آینده این خودرو را به بازار عرضه کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، پژو 207i اولین خودرویی است که در این سال ها در مجموعه ایران خودرو با بدنه دو رنگ تولید می‌شود.

آن طور که اعلام شده است پژو 207i با بدنه دو رنگ با کد کلاس 60013 به فروش خواهد رسید و بناست تا این محصول برخی تفاوت‌ها را نسبت به سایر نسخه‌ها داشته باشد.

مشخصات فنی پژو 207i دو رنگ

ایران خودرو در بحث فنی تفاوتی را میان این تیپ 207i با سایر نسخه‌ها قايل نشده است. 207i دو رنگ به پیشرانه 1٫6 لیتری TU5 مجهز است و 105 اسب بخار را با گشتاور 142 نیوتن متر تولید می‌کند.

همچنین فعلا این خودرو در تیپ دنده دستی عرضه می‌شود و هنوز اطلاعاتی در مورد نسخه اتوماتیک 207i دو رنگ اعلام نشده است.

تفاوت های 207i دو رنگ با سایر تیپ‌ها

این خودرو قرار است تا با بدنه دو رنگ به بازار عرضه شود و با توجه به تصاویر اولیه، در بخش‌های قاب مه شکن جلو، سقف، قاب آینه، زه درهای بغل، قاب چراغ پلاک عقب، دستگیره‌ها و... با تریم دو رنگ همراه شده است.

همچنین در کاتالوگ 207i اعلام شده که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو مشابه به بدنه در کابین تولید می‌شود و همچنین تریم داخلی تیپ 60013 این هاچ بک متفاوت از سایر نسخه خواهد بود.

خودرو

در حال حاضر به غیر پژو 207i پانوراما (دنده دستی و اتوماتیک) سایر تیپ‌های این هاچ‌بک با رینگ فولادی تولید می‌شوند. اما ایران خودرو می‌خواهد تا نسخه دو رنگ 207i را با رینگ‌های آلومینیومی 14 اینچی عرضه نماید.

امکانات 207i کلاس 60013 ایران خودرو

پژو 207i دو رنگ دنده دستی به امکاناتی مانند نمایشگر لمسی با قابلیت میرورلینک، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی، رینگ آلومینیومی، تهویه اتوماتیک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفر و مدیریت سرویس‌ها، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز و... مجهز است. به عبارت ساده‌تر این تیپ 207i تفاوتی با سایر نسخه ها ندارد.

منبع: عصرایران

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد