افزایش دارایی‌های ایلان ماسک تا 10میلیارد دلار

افزایش دارایی‌های ایلان ماسک تا 10میلیارد دلار

نشریه فوربس از افزایش دارایی های ريیس تسلا، تا حدود 10 میلیارد دلار خبر داد.

اسپوتنیک: نشریه فوربس از افزایش دارایی های ريیس تسلا، تا حدود 10 میلیارد دلار خبر داد.

نشریه فوربس اعلام کرد که دارایی های ایلان ماسک، موسس و ريیس تولید کننده خودروهای الکتریکی تسلا در پایان هفته گذشته 9.9 میلیارد دلار رشد کرده است.

براساس اعلام این نشریه، دارایی ماسک در پی رشد ارزش سهام تسلا، تقریبا 9.9 میلیارد رشد کرد و به 165.9 میلیارد دلار رسید. ماسک همچنان در لیست میلیاردرهای Real-Time فوربس، در رده سوم قرار دارد.

ارزش سهام تسلا در پایان هفته گذشته 7.8 درصد افزایش یافت، در حالی که در روز جمعه اوراق بهادار 1.17 درصد افت کرد. این نشریه با توجه به اینکه کاخ سفید و گروهی از سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه ایالات متحده روز چهارشنبه توافق اولیه ای را درباره "بسته زیرساخت" تقریبا 1.2 تریلیون دلاری انجام دادند، چنین افزایشی در ارزش اوراق بهادار شرکت را مرتبط می داند.

شرکت آمریکایی تسلا در سال 2003 به عنوان توسعه دهنده و تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی و فن آوری های مربوطه تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در پالو آلتو، کالیفرنیا قرار دارد. علاوه بر وسایل نقلیه الکتریکی، این شرکت با استفاده از فناوری خاص خود باتری و موتور برقی تولید می کند به سایر شرکت های خودروسازی به ویژه تویوتا و دایملر می فروشد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد