اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (20تیر) / سهم 14درصدی فولاد مبارکه در رشد شاخص

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (20تیر) / سهم 14درصدی فولاد مبارکه در رشد شاخص

سهام فولاد مبارکه اصفهان سبزپوش شد و بر رشد شاخص کل تاثیر قابل توجهی گذاشت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان بر خلاف دو روز کاری گذشته سبزپوش شد و 2.7درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.  همچنین با تاثیر دو هزار و 70واحدی اولین نماد تاثیرگذار بر رشد 14هزار واحدی شاخص شناخته شد.

امروز «فولاد» معاملات خود را متعادل و در محدوده 1040تومان آغاز کرد. درمجموع روند خرید و فروش این سهام صعودی پیش رفت و در نهایت در محدوده 1060تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است گروه «فلزات اساسی» بیشترین ورود پول را در بورس امروز از آن خود کردند. این نماد نیز شاهد ورود پول 16میلیارد تومانی شد.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 10,590ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود 3.2درصد افزایش یافته است. همچنین 98میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با 10,540ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود 104میلیارد تومان ثبت شد. همچنین 83درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و 17درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 68میلیون برگه سهم (69درصد) را افراد حقیقی و تعداد 30میلیون سهم (31درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد