کاهش سهام عدالت به زیر 10 میلیون تومان |تغییرات ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته| ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟

کاهش سهام عدالت به زیر 10 میلیون تومان |تغییرات ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته| ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت در حالی که بازار سرمایه سیر نزولی گرفته، به شدت کاهش یافته به طوری که ارزش این سهام به کمتر از 10 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش نبض بورس، بازار سهام در ادامه روند منفی روز‌های گذشته با شدت بیشتری امروز نیز منفی بود و در پایان معاملات امروز، کانال 1٫3 میلیون واحد را از دست داد و پس از افت 30 هزار و 534 واحدی شاخص کل  در ارتفاع یک میلیون و 275 هزار واحدی قرارگرفت.
تاثیرگذارترین نماد‌های بازار بورس امروز “فولاد، فارس، کگل، فملی، کچاد، وغدیر، شپدیس” بودند که در نهایت موجب افت 2.34 درصدی نماگر اصلی بازار شدند. نماد‌های پرتراکنش بازار بورس “فولاد، شپنا، شتران، خساپا، شبندر، فملی، خودرو” بودند.
این در حالی است که طی هفته‌های قبل روند حرکت شاخص‌های بازار سرمایه نزولی بوده و با تداوم افت شاخص‌ها در بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت هم هفته به هفته کاهش می‌یابد و به دلیل اینکه سبد سهام عدالت از نماد‌های شاخص ساز و بزرگ بازار سرمایه تشکیل شده است، تاثیر بیشتری از شاخص کل بورس می‌پذیرد و باعث شده است ارزش واقعی سهام عدالت به زیر 10 میلیون تومان برسد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به 9 میلیون و 910 هزار و 473 تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته 2.9 درصد معادل 300 هزار و 223 تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 5 میلیون و 946 هزار و 283 تومان رسیده است.

 
 
ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:
 
 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد