پیش‌بینی بازارها در دوره گشایش اقتصادی جدید

پیش‌بینی بازارها در دوره گشایش اقتصادی جدید

علی طباطبایی و وحید مسعودی، دو کارشناس بازارهای مالی امروز، شنبه ساعت 21 در گفتگو با ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز به پیش‌بینی اوضاع بازارها در دوران فعالیت دولت ابراهیم ريیسی خواهند پرداخت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در دوره 100 روزه اول فعالیت دولت ابراهیم ريیسی، بهترین بازار مسکن (اجاره مسکن) و بدترین بازار بورس بوده است.

در این مدت، بر اساس گزارش‌های منتشر شده در دنیای اقتصاد و تجارت‌نیوز، دلار 12 درصد، سکه 11 درصد و بورس 2 درصد رشد داشته است.

همچنین قیمت مسکن 5 درصد، اجاره مسکن 21 درصد و قیمت پراید 17 درصد افزایش را تجربه کرده است.

اما در ادامه بازارها چه وضعیتی خواهند داشت؟

از سوی دیگر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته است: سال 1401، سال گشایش اقتصادی خواهد بود. پیش از این در مرداد ماه سال گذشته ريیس جمهور وقت از این چنین عبارتی استفاده کرده بود.

افت 29 درصدی شاخص بورس، رشد 20 درصدی قیمت دلار و رشد 54 درصدی شاخص قیمت(تورم) به عنوان یادگار گشایش اقتصادی قبلی است که جزيیات آن را می‌توانید در گزارش «گشایش اقتصادی جدید» بخوانید.

علی طباطبایی و وحید مسعودی، دو کارشناس بازارهای مالی امروز، شنبه ساعت 21 در گفتگو با ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز به پیش‌بینی اوضاع بازارها در دوران فعالیت دولت ابراهیم ريیسی خواهند پرداخت. در دوران فعالیت دولت ابراهیم ريیسی دلار، طلا، بورس و مسکن احتمالا شاهد چه اتفاقاتی خواهند بود؟

شما هم با طرح سوال و بیان نظرات خود در این گزارش در این برنامه مشارکت کنید.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را در صفحه تجارت‌نیوز مشاهده کنند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد