افت 14 هزار واحدی شاخص کل / همه گروه‌ها اصلاح کردند

افت 14 هزار واحدی شاخص کل / همه گروه‌ها اصلاح کردند

شاخص کل در پایان بازار با یک درصد افت در کانال یک میلیون و 523 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام با افت 15 هزار واحدی شاخص کل به کار خود پایان داد. شاخص کل در پایان بازار با یک درصد افت در کانال یک میلیون و 523 هزر واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس در پایان بازار امروز به هشت هزار و 200 میلیارد تومان رسید و نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. امروز میدکو، فولاد و فملی بیشترین تاثیر منفی در بازار گذاشتند و علاوه بر این نمادها، عمده شاخص‌سازان هم جوی منفی را تا پایان بازار امروز داشتد.

بیشترین تراکنش امروز برای برکت، ولکار و شستا ثبت شد. همچنین وقفه معاملاتی در نمادهای کساپا، فروس و خوساز به علت تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت اتفاق افتاد. برترین گروه‌های صنعتی هم فرآورده نفتی، خودرو فلزات اساسی بودند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از هشت هزار و 565 میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از 265 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد 102 نماد و افت بیش از سه درصد 253 نماد اتفاق افتاد.

اخبار مهم بورس امروز 16 شهریور 1400

امروز اولین افشای زمین و ساختمان را وبهمن منتشر کرد. همچنین «حفاری» هم افزایش سرمایه خود را در دست اقدام قرار داده است افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته خواهد بود.

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت گفت: بخشی از مردم علاقه‌مند هستند که سهام عدالت خودشان را به خانواده یا افراد مد نظر خود واگذار نمایند.

به طور مثال پدری تمام یا بخشی از سهام عدالت خود را به فرزند یا فرزندانش واگذار کند. اما باید گفت، این موضوع در فرآیند فعلی سهام عدالت در هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر نیست.

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد