"بشهاب" تنها از دید سهامداران آماتور توجیه پذیر است

"بشهاب" تنها از دید سهامداران آماتور توجیه پذیر است

رشد نرخ‌های فروش و مقادیر فروش لامپ‌های رشته‌ای در سال 1399، منجر به شناسایی درآمدی 2.994 میلیارد ریالی گردید که سود ناخالصی 1.323 میلیارد ریالی را برای شرکت به ارمغان آورد.

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت لامپ پارس شهاب که در صورت‌های مالی 9 ماهه منتشر شده خود با شناسایی سود خالص 2.895 ریالی به ازای هر سهم بسیاری از سهامدارانش را غافلگیر کرده بود اکنون با انتشار صورت‌های مالی تلفیق حسابرسی نشده سال مالی 1399 و با افزایش در حدود 327 میلیارد ریالی سود خالص در مقایسه با آخرین صورت‌های حسابرسی نشده منتشره در سامانه کدال، سود خالص 4.909 ریالی به ازای هر سهم را به ثبت رساند.

از نکات قابل توجه در صورت‌های مالی این شرکت می‌توان به رشد چشمگیر فروش لامپ‌های رشته‌ای در سال 1399 در مقایسه با سال گذشته اشاره داشت و این در حالیست که بسیاری بر این باورند که مصرف کنندگان در سال‌های اخیر تمایل بیشتری به استفاده از لامپ‌های کم مصرف و فوق کم مصرف دارند.

در انتها رشد نرخ‌های فروش و مقادیر فروش لامپ‌های رشته‌ای در سال 1399، منجر به شناسایی درآمدی 2.994 میلیارد ریالی گردید که سود ناخالصی 1.323 میلیارد ریالی را برای شرکت به ارمغان آورد. با این حال سود اعلامی از سوی این شرکت نیز نمی‌تواند قیمت‌های حباب گونه سهام این شرکت را توجیه نماید.


  • بیشتر بخوانید:
آیا مواداولیه کام "بشهاب " را تلخ می‌کند

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد