جهش سنگین فروش سایپا / مبلغ فروش خساپا با رشد 222درصدی همراه شد

جهش سنگین فروش سایپا / مبلغ فروش خساپا با رشد 222درصدی همراه شد

شرکت سایپا در 1 ماهه منتهی به فروردین سال جاری از فروش محصولات خود دو هزار و 200میلیارد تومان درآمد کسب نمود. همچنین مبلغ فروش این شرکت در مدت 1 ماهه در مقایسه با...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ سایپا در فروردین ماه حدود 24هزار و 253دستگاه از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته 37درصد کاهش و نسبت به فروردین ماه 99، 44درصد افزایش یافته است. از بین محصولات سایپا، مقدار فروش گروه تیبا این شرکت در فروردین ماه به 21هزار و 646دستگاه رسید و 89درصد از فروش ایران خودرو را به خود اختصاص داد.

 با این مقدار از فروش، سایپا در فروردین ماه حدود دو هزار و 200میلیارد تومان درآمد کسب کرد. با وجود اینکه این مبلغ نسبت به اسفند ماه سال گذشته 17درصد کاهش یافته اما نسبت به فروردین ماه همان سال رشد چشمگیر 193درصدی را ثبت کرده است.

«خساپا» در فروردین ماه ، 21هزار و 394دستگاه خودرو تولید کرد که این مقدار نسبت به اسفند ماه سال 99، حدود 17درصد و نسبت به فرودین ماه سال گذشته 193درصد افزایش پیدا کرده است. گروه تیبا سایپا با 18هزار و 965دستگاه، بیشترین سهم تولید را از آن خود کرد.

نرخ‌های فروش محصولات سایپا در فروردین ماه تغییراتی را ثبت کردند. نرخ گروه تیبا با 6درصد رشد، بیشترین تغییر را شاهد بود و به حدود 86میلیون تومان به ازای هر دستگاه رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد