قیمت موبایل امروز 25 فروردین 1400

قیمت موبایل امروز 25 فروردین 1400

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A21S SM-A217F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 64 که یکی از گوشی‌های پرطرفدار بازار از سری A سامسونگ است را اکنون می‌توان با قیمت 4 میلیون و 630 هزار تومان خریداری کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، امکانات فوق‌العاده بی‌شمار تلفن‌های هوشمند موجب شده تا این دستگاه‌ها به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. برقراری تماس صوتی و ویديویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارايه می‌شود.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند.

علاوه بر این موارد این روزها به دلیل شیوع کرونا و دورکاری کارمندان و آموزش مجاری دانشجویان و دانشجویان، گوشی‌های موبایل با افزایش تقاضای بسیاری مواجه هستند و بسیاری از خانواده‌ها تمایل به خرید گوشی‌های ارزان قیمت برای دانش‌آموزان و یا دانشجویان برای استفاده در کلاس‌های آنلاین مدارس و دانشگاه‌ها دارند.

در ادامه قیمت انواع گوشی‌های موبایل در محدوده قیمتی 4 میلیون تومان از فروشگاه‌های آنلاین جمع‌آوری شده است؛ گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت را می‌توان با قیمت 4 میلیون و 70 هزار تومان خریداری کرد؛ که یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های بازار به شمار می‌رود.

همچنین گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A21S SM-A217F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 64 که یکی از گوشی‌های پرطرفدار بازار از سری A سامسونگ است را اکنون می‌توان با قیمت 4 میلیون و 630 هزار تومان خریداری کرد.

مطالعه بیشتر: موبایل ارزان‌تر از ترکیه و دوبی شد / افزایش عوارض موبایل را گران می‌کند؟

 

منبع: اقتصادنیوز

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد