یارانه نقدی از منابع هدفمندی افزایش می‌یابد

یارانه نقدی از منابع هدفمندی افزایش می‌یابد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجلس برای افزایش سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها برای سال آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجلس برای افزایش سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها برای سال آینده خبر داد.

محمدحسن آصفری اظهار کرد: فلسفه وجودی مجلس شورای اسلامی پیگیری حقوق عامه و فراهم کردن زمینه عدالت اجتماعی در جامعه است که مجلس انقلابی کنونی این مهم را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در سه شیفت کاری مسايل و مشکلات اقتصادی مردم را مورد بررسی قرار داده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: از جمله مواردی که روز گذشته در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت، موضوع هدفمندی یارانه‌ها بود که مقرر شد 45 هزار و 500 تومان به مبالغ واریزی یارانه بگیران افزوده شود و دهک‌های اول تا چهارم افزایش بیشتری در یارانه‌ها داشته باشند.

آصفری عنوان کرد: از دهک‌های چهارم به بعد نیز به ازای هر نفر مجدد مبلغ 45 هزار و 500 تومان به یارانه آنها افزوده شود و به هر ترتیب مقرر شد دولت برای 78 میلیون از جمعیت کشور یارانه‌ها را با این افزایش در سال آینده پرداخت کند.

وی گفت: کمیسیون تلفیق از محل هدفمندی یارانه‌ها منابعی به امر اشتغال زایی و مناطق محروم اختصاص داده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارز مورد نیاز دارو بیان کرد: در جلسه روز گذشته مقرر شد مبالغی ارز برای واردات دارو در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد