ورود یک صندوق بورسی به اپلیکشین اسنپ

ورود یک صندوق بورسی به اپلیکشین اسنپ

اسنپ به عنوان اولین استارتاپ خرید و فروش صندوق‌های سرمایه‌گذاری آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قرار است از این پس اسنپ به عنوان اولین استارتاپ خرید و فروش صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه‌گذاران بورسی باشد. در نشست خبری که روز گذشته با حضور مجید حسامی مدیر ارشد اجرایی اسنپ‌پی میثم فدایی،مدیریت نظارت بر تهادهای مالی سازمان بورس و داود رزاقی مدیرعامل تامین سرمایه نوین برگزار شد این خبر داده شد.

داود رزاقی، مدیرعامل تامین سرمایه نوین در این نشست گفت: شرکت تامین سرمایه نوین در جهت ایجاد بستر سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه، همکاری خود را با اپلیکیشن اسنپ آغاز کرده است.

در این جلسه، میثم فدایی، مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس گفت: تلاش سازمان بورس بعد از ریزش گسترده بازار سهام در سال 99 در جهت فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری غیرمستقیم است. وی در این باره افزود: در سال گذشته کسانی که در صندوق‌های سرمایه‌گذاری حضور داشتند در زمان اوج بازار بازدهی بیشتری را کسب کردند و زمانی که بازار با ریزش مواجه شد زیان کمتری را متحمل شدند.

مدیریت نظارت بر نهادهای مالی ادامه داد: با فراهم شدن خرید صندوق‌های سرمایه‌گذاری از طریق اپلیکیشن اسنپ کانال‌های خرید ابزارهای سرمایه‌گذاری در خارج از بازار سرمایه فراهم شده است. همچنین دستورالعمل سرمایه‌گذاری برخط توسط سازمان بورس ابلاغ شده و این امر در در اپلیکیشن اسنپ عملی شده است

مجید حسامی، مدیر ارشد اجرایی اسنپ پی هم در این نشست گفت: به دلیل آنکه سرمایه‌گذاری بازدهی بیشتری را نسبت به سرمایه‌گذاری غیرمستقیم دارد، اپلیکیشن اسنپ با ایجاد پلتفرم مدیریت سرمایه امکان صدور و ابطال صندوق‌های سرمایه‌گذاری را برای همه افراد فراهم کگرده است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد