رشد شاخص بورس در جریان معاملات امروز

رشد شاخص بورس در جریان معاملات امروز

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 9هزار واحدی روبرو شد.

 در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 11میلیارد و 731 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ ارزشی بالغ بر 6 هزار و 125 میلیارد تومان در بیش از 679 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 9هزار و 150واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 552هزار و 11واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت تبریز شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی جم و پتروشیمی شیراز با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3 میلیارد و 216میلیون ورقه به‌ ارزش 2هزار و 555میلیارد تومان در 345هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 131واحد رشد کرد و در ارتفاع 21هزار و 204واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، فولاد هرمزگان جنوب و پالایش نفت لاوان شد و در مقابل شرکت‌های اعتباری ملل، تولید نیروی برق دماوند و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد