ارزش معاملات شستا با افزایش 78درصدی همراه شد

ارزش معاملات شستا با افزایش 78درصدی همراه شد

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد سه درصدی قیمت 12,970را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم 147میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 12,960ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از سه درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 113میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,970ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها بیش از یک میلیارد و 730میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 14هزار واحد و حقوقی‌ها به 652هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 9هزار واحد و حقوقی‌ها 456هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم 147میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 88درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 12درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 98میلیون برگه سهم (87درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از 15میلیون برگه سهم (13درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

گفتنی است شستا با ثبت رشد سه درصدی، مجددا در مدار صعودی قرار گرفت و معاملاتی سودده برای خود رقم زد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد