تراز مثبت 18 درصدی "پارسیان" در آبان ماه

تراز مثبت 18 درصدی "پارسیان" در آبان ماه

بیشترین میزان درآمدزایی

بورس نیوز:

شرکت بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به دست آورد مبلغی نزدیک به 522 میلیارد تومان بود، پارسیان از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی 4 هزار و 100 میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

میزان خسارت پرداخت‌شده توسط "پارسیان" در آبان ماه به مشتریان تحت پوشش خود مبلغی نزدیک به 442 میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز مجموع خساراتی که مورد پرداخت قرار گرفت برابر با 2 هزار و 503 میلیارد تومان اطلاع‌رسانی شد، همچنین لازم به ذکر است که در آبان ماه این شرکت تراز مثبت 18 درصدی را از خود برجای گذاشت.

درآمد ماهانه "پارسیان" تا آبان ماه 1401

درآمد ماهانه¬ای که شرکت "پارسیان" در هشتمین ماه از سال جاری از محل فروش حق بیمه به دست آورد مبلغی بالغ‌بر 522 میلیارد تومان بود، این میزان درآمدی که توسط "پارسیان" از فروش حق بیمه به ثبت رسید که در مقایسه با مهرماه تغییر چشمگیری را به همراه نداشت، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد افزایش 62 درصدی درآمد حاصل از فروش حق بیمه بود.

میزان درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای طی این دوره ماهانه با رشد 53 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود، به‌گونه‌ای که از مبلغ 2 هزار و 677 میلیارد تومان به مبلغ کنونی 4 هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است.

بیشترین میزان درآمدزایی "پارسیان" در آبان ماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «ثالث – اجباری» بود و از این بخش 220 میلیارد تومان درآمد کسب کرد و تشکیل‌دهنده 42 درصد از درآمد ماهانه بود، رشته بیمه «درمان» نیز توانست پس از بخش ثالث – اجباری عنوان بیشترین درآمد "پارسیان" را با مبلغی بالغ‌بر 780 تومان به خود اختصاص داد که سهم 15 درصدی از درآمد ماهانه داشت.

از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده نیز متعلق به رشته بیمه ثالث-اجباری با یک هزار و 570 میلیارد تومان بود که نسبت به سال مالی گذشته 37 درصد افزایش را در پی داشت، در پایان لازم به ذکر است که این شرکت بیمه‌ای در عملکرد تجمیعی خود تا پایان آبان ماه توانست تراز مثبت 63 درصدی را از خود بر جای گذاشت.

پایان مطلب

آخرین اخبار بورس و اقتصاد