احتمال قطع برق در تهران با کاهش بارندگی

احتمال قطع برق در تهران با کاهش بارندگی

استاندار تهران با بیان اینکه با کاهش بارندگی و شرایط اقلیمی موجود احتمال قطع برق وجود دارد، گفت: مسيولان تمهیدات لازم برای تامین برق مطمين و پایدار 124 بیمارستان تهران اتخاذ کنند تا مشکلی برای بیماران بستری شده پیش نیاید.

ایرنا: استاندار تهران با بیان اینکه با کاهش بارندگی و شرایط اقلیمی موجود احتمال قطع برق وجود دارد، گفت: مسيولان تمهیدات لازم برای تامین برق مطمين و پایدار 124 بیمارستان تهران اتخاذ کنند تا مشکلی برای بیماران بستری شده پیش نیاید.

"انوشیروان محسنی بندپی" روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران افزود: نباید سلامت و ایمنی بیماران بستری شده در بیمارستان ها به خطر بیافتد.

وی ادامه داد: تجهیزات برقی همه بیمارستان ها باید رصد شود و مسيولان آنها موظف هستند نسبت به خرید و نصب ژنراتور اقدام کنند تا در مواقع قطعی برق مشکلی برای بیماران به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد بیماران سرپایی بستری و فوتی ناشی از ویروس کرونا 19درصد این هفته نسبت به مدت مشابهه سال قبل افزایش یافته است.

استاندار گفت: هزار و 240 تخت به تخت های بیمارستانی اضافه شده و برغم ابتکار کادر درمان در بحث درمان بیماران سرپایی با پروتکل های درمانی هنوز روند تعداد بیماران بستری در بیمارستان های تهران افزایشی است.

محسنی بندپی با بیان اینکه فرمانداران با کمک مدیران شبکه بهداشت و درمان باید کمیته واکسیناسیون را تشکیل دهند، اذعان داشت: در مرحله اول طرح واکسیناسیون، افراد 80 ساله در اولویت هستند.

وی اظهار داشت: ثبت نام افراد از طریق سامانه سیب زیر 20 درصد بود و اکنون به هفتاد درصد رسیده است اما به دلیل نبود اطلاعات آماری دقیق از سازمان ثبت احوال و هدفمندی یارانه ها خواسته شده لیست افراد را در اختیار ما قرار دهند تا نسبت به تزریق واکسن با توجه به گروه سنی اقدام شود.

استاندار تهران با بیان اینکه میزان فوتی ها برغم افزایش تعداد بیماران بستری شده نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: فاصله گذاری اجتماعی، پروتکل های بهداشتی، نظارت ها و محدودیت های مقابله با کرونا باید با جدیت دنبال شود تا هفته آینده بتوانیم نسبت به کنترل پیک اقدام کنیم.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: خط 6070 در راستای اطلاع رسانی به مردم برای آگاهی از تخت های خالی بیمارستان های تهران آماده و به زودی بهره برداری می شود.

وی از کادر درمان، اصناف، نیروی انتظامی، هلال احمر و همه متولیان امر در خدمت رسانی به مردم و مقابله با کرونا قدردانی

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد