قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید | 10 خبر مهم برای بورس فردا

قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید | 10 خبر مهم برای بورس فردا

این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. طی 3 روز گذشته نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند.

به گزارش نبض بورس، در آخرین روز کاری هفته چهارشنبه 12 مرداد ماه 1401 شاخص کل بورس در پایان معاملات با رشد 7339.5 و احدی به 1،437،360.49 واحد رسید.

بورس فردا در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که برخی اخبار منتشر شده تا ساعت 15 امروز می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.

توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.

1- دور جدید مذاکرات هسته‌ای بعد از تاسوعا و عاشورا آغاز می‌شود / بسیاری از خواسته‌های ایران در پیشنهاد جدید اروپا محقق شده است.
2- صبح امروز دیدار دوجانبه‌ای میان علی باقری مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی و میخايیل اولیانوف رییس هیات مذاکره‌کننده فدراسیون روسیه برگزار شد.
3- هزار میلیارد تومان روز شنبه به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می‌شود.
4- شرکت معادن منگنز ایران، کمنگنز، افزایش سرمایه 631 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی و هم‌چنین سود انباشته صورت گرفته بود را نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند.
5- صادرات مرغ و تخم مرغ به عراق آزاد شد.
6- نرخ سود بین بانکی در راستای تصمیمات بانک مرکزی بازهم کاهشی شد و از نرخ 21.13 درصد وارد کانال 20.64 درصدی شد.
7- مطابق با گزارش هفتگی آرگوس شاهد افزایش جدی قیمت‌های اوره در اکثر مناطق هستیم که سبب خواهد شد اوره صادراتی کشور در هفته آینده افزایش قیمت را تجربه کند.
8- ایران خودرو دیزل از دادنامه قضایی درخصوص لغو دستور موقت ممنوعیت و توقف فروش سهام حق تقدم "خاور" خبر داد.
9- یک مقام ارشد اروپایی اعلام کرد: پیشرفت‌هایی در مذاکرات حاصل شده / برای نهایی کردن متن توافق در وین هستیم
10- پیشنهادافزایش سرمایه تشتاد از مبلغ 902,719,077,000 ریال به مبلغ 2,034,269,077,000 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد