خروج 10میلیارد تومانی حقیقی‌ها از شستا

خروج 10میلیارد تومانی حقیقی‌ها از شستا

در معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت 0.64درصدی، قیمت 12,360ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم 80میلیارد تومان عبور ک...

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت 0.64درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 12,230ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد افت کرد. همچنین با جابجایی 66میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,360ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا، حقوقی‌ها بیش از 10میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 11هزار واحد و حقوقی‌ها به 797هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 12هزار واحد و حقوقی‌ها 505هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم 80میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 83درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 17درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، 64میلیون برگه سهم (96درصد) را اشخاص حقیقی و دو میلیون برگه سهم (چهار درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت معاملات نوسانی، در نهایت با سرخپوشی به استقبال هفته آینده رفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد