عرضه اوراق اختیار فروش تبعی (هقرن106) سهام شرکت پدیده شیمی قرن

عرضه اوراق اختیار فروش تبعی (هقرن106) سهام شرکت پدیده شیمی قرن

شرکت پدیده شیمی پایدار در نظر دارد اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام شرکت پدیده شیمی قرن (قرن) با هدف تامین مالی منتشر کند. عرضه این اوراق از روز دوشنبه با شرایط اعلامی در بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از مدیریت ابزارهای نوین مالی، شرکت پدیده شیمی پایدار در نظر دارد اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام شرکت پدیده شیمی قرن(قرن) با هدف تامین مالی منتشر کند. عرضه اوراق فوق از روز دوشنبه 8 شهریور با شرایط اعلامی در بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود و دوره سررسید آن یک ساله است.  

دارایی پایه این اوراق، سهام شرکت پدیده شیمی قرن (قرن) و عرضه کننده آن شرکت پدیده شیمی پایدار است. کارگزار عرضه کننده این اوراق نیز شرکت کارگزاری توسعه صادرات بوده و حجم عرضه روزانه آن تعداد 10 میلیون ورقه است. این در حالی است که کل حجم عرضه برابر با 69 میلیون 800 هزار ورقه است.

 محدودیت‌های خرید هر کد معاملاتی

محدودیت‌های خرید هر کد معاملاتی شامل موارد زیر است: تنها اشخاص حقوقی مجاز به خرید اوراق هستند. سهام پایه اوراق مذکور باید در روز خرید اوراق اختیار فروش تبعی و صرفا از شرکت پدیده شیمی پایدار خریداری شود و اشخاص حقیقی مجاز به خرید این اوراق نیستند.  

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد