روند صعودی سهم‌های کوچک هم‌زمان با افت شاخص کل!

روند صعودی سهم‌های کوچک هم‌زمان با افت شاخص کل!

شروع معاملات بازار سهام با روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز همراه بود اما در ادامه عرضه در شاخص‌سازان بیشتر و شاخص کل منفی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاملات امروز بازار سهام با تعادل نسبی عرضه و تقاضا همراه است اما نمادهای کوچک در بازار سهام روند خوبی دارند و شاخص هم‌وزن بر خلاف شاخص کل روبه جلو حرکت می‌کند. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند کاهش دامنه نوسان منفی سهم‌ها باعث شده تا نقدشوندگی بازار سهام کم شود و همچنین این اقدام باعث شده است که با وجود صف فروش سنگین نمادها شاخص کل ریزش زیادی نداشته باشد.

همچنین ایمان ريیسی عقیده دارد امروز تقاضا تقویت می‌شود و نمادها از رنج منفی به مثبت حرکت خواهند کرد.

کارشناسان عقدیه دارند مشکل بازار سهام تغییر دامنه نوسان نبود و مشکل اصلی بورس نبود خریدار موثر است و در این شرایط کم کردن دامنه نوسان فقط جلوی ریزش زیاد شاخص کل را خواهد گرفت. در جریان معاملات امروز با وجود افت کم شاخص کل اکثر نمادهای شاخص‌ساز با فشار فروش همراه شدند و سازمان بورس با کم کردن دامنه نوسان فقط جلوی ریزش زیاد شاخص کل را گرفته است.

معاملات امروز با روند صعودی شروع شد اما دوباره فشار فروش افزایش یافت و نمادهای شاخص‌ساز با فشار عرضه همراه شدند و این در حالیست که قیمت‌های جهانی رشد زیادی داشتند و قیمت دلار نیز روندی صعودی دارد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد