سرمدی: استفاده از نیروهای غیرمتخصص تحقق وعده ساخت 4...

سرمدی: استفاده از نیروهای غیرمتخصص تحقق وعده ساخت 4...

مسکننماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: این وزارتخانه یک وزارتخانه تخصصی محسوب می‌شود، عدم تزریق نیروهای غیرمتخصص از جمله مواردی است که نباید صورت گیرد و نباید بعد از اخذ رای اعتماد شاهد باشیم نیروهای غیرتخصصی در این وزارتخانه مشغول به کار شده‌اند تا در تحقق وعده ساخت 4 میلیون مسکن دچار مشکل نشوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی امروز مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: اینکه ريیس جمهور بعد از گذشت این مدت از عمر دولت با پایش و توجه به وعده‌هایی که به مردم داده‌اند، اقدام به ترمیم کابینه با استفاده از نیروهای جوان، با انگیزه و خلاق کرده است، جای تشکر دارد و زمینه همکاری بیشتر مجلس شورای اسلامی را آماده می‌کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وزارتخانه یک وزارتخانه بزرگ، کلیدی و مرتبط با نیاز اساسی مردم است و اگر به دنبال عدالت و نزدیک کردن مردم به یکدیگر هستید، این وزارتخانه به جهت فعالیت در حوزه‌های مختلف از جمله کلیدی‌ترین وزارتخانه‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: موضوعات اجاره‌بها و مسکن امروز به شدت مردم را دچار معضلات فراوان کرده است از جمله راهبردهای وزارت راه و شهرسازی، بهبود راه‌های کشور که امروز تصادفات و خسارات فراوان را شاهد هستیم از جمله ماموریت‌های این وزارتخانه است. امروز کارهای زمین‌مانده فراوانی در بحث مسکن وجود دارد و شاهد هستیم که مسکن از تورم و افزایش قیمت‌ها تاثیرپذیر است.

سرمدی ادامه داد: با رکود 8 ساله‌ای در حوزه مسکن مواجه بودیم و مسيولین وقت افتخار می‌کردند که در آن دوران آجر روی آجر نگذاشتند و مسکن مهر را مزخرف قلمداد می‌کردند، این تفکرات موانعی است که در مسیر حوزه مسکن وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم عنوان کرد: مسکن ملی و راهبردهایی که در این حوزه به کار گرفته شده است زمینگیر شده و ساخت و سازهای دولتی ناموفق و بخش خصوصی نیز به این حوزه به صورت فعال ورود نکرده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بهره‌گیری از جوانان خلاق، برنامه‌محور و در عین حال وابسته بودن به خانواده‌های ایثارگران، جانبازان و شهدا است، از جمله ویژگی‌های آقای بذرپاش این است که در ایام کودکی با شهادت پدر بزرگوارشان تعهد خود را به نظام به ثبوت رساندند و طی سال‌های گذشته ثابت قدم ایستادند.

وی افزود: تخصص وزیر پیشنهادی و سوابق وی در پست‌های واگذار شده ثابت کرده که کارآمدی و توان بالایی دارد. بذرپاش هم مجلس شورای اسلامی را به خوبی می‌شناسد و به لحاظ تجربه حضور در هیات ريیسه از جایگاه نمایندگان اطلاع دارد.

سرمدی ادامه داد: سوابق موفق وزیر پیشنهادی در پست‌های مختلف از جمله دیوان محاسبات به تحکیم جایگاه نظارت مجلس کمک کرده است و برای اولین بار شاهد ارايه تفریغ بودجه‌های به موقع و ارايه ابزار مناسب برای نظارت نمایندگان بودیم که مورد تقدیر و تجلیل مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: فرصت خوبی است تا بتوانیم از توان جوانی، برنامه‌محوری و روحیه انقلابی و وابستگی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به جامعه ارزشی استفاده کنیم. با رای بالای نمایندگان انگیزه وی افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بذرپاش روابط خوبی با مراکز تصمیم‌گیری، علمی و افراد توانمند دارد و از لابی‌گری بسیار بالایی برخوردار است، می‌تواند با هم افزایی و جلب همکاری ادارات و وزارتخانه‌ها ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهد.

سرمدی ادامه داد: این وزارتخانه یک وزارتخانه تخصصی محسوب می‌شود، عدم تزریق نیروهای غیرمتخصص از جمله مواردی است که نباید صورت گیرد و نباید بعد از اخذ رای اعتماد شاهد باشیم نیروهای غیرتخصصی در این وزارتخانه مشغول به کار شده‌اند تا در تحقق وعده ساخت 4 میلیون مسکن دچار مشکل نشوید.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: در بدنه وزارت راه و شهرسازی نیروهای متخصص و توانمند فراوانی وجود دارد که انتظار داریم پس از شروع به کار از تجربه و توان این افراد برای رفع گرفتاری مردم استفاده کنید.

223225

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد