تحلیل بورس 17 خرداد / بورس در این هفته تغییری نمی‌کند

تحلیل بورس 17 خرداد / بورس در این هفته تغییری نمی‌کند

بازار سرمایه امروز با روندی مثبت و متعادل آغاز به کار کرد اما حجم معاملات نسبت به هفته گذشته روند کاهشی دارد. یک کارشناس بازار دلیل این موضوع را توضیح می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بعد از گذشت دو روز تعطیلی، بازار سرمایه امروز بازار با روندی مثبت و صعودی کار خود را شروع کرد. شاخص کل بورس در نیمه اول معاملات حدود 5 هزار واحد مثبت را به ثبت رساند و در محدوده یک میلیون و 153 هزار واحد قرار گرفت.

هفته گذشته بازار روند مثبتی را داشت و در آخرین روز معاملاتی با 84 نماد در صف خرید و 233 نماد در صف فروش به کار خود پایان داد اما امروز 72 نماد در صف خرید و 181 نماد در صف فروش قرار گرفته‌اند و این موضوع نشان می‌دهد نسبت به هفته گذشته تعداد صف‌های فروش کمتر شده و عمده نمادهای بازار با روندی متعادل شروع به کار کرده‌اند.

محمد باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره تحلیل بازار امروز 17 خرداد گفت: بازار به دلیل تعطیلی‌های روزهای گذشته و انتخابات در هفته آینده حجم معاملات بالایی را نخواهد داشت و رشد خاصی را هم با توجه به شرایط فعلی و ابهامات اثرگذار بر بازار ندارد.

وی افزود: از هفته آینده با توجه به کم شدن ابهام برجام و انتخابات در کشور روند معاملات هم بهتر خواهد شد اما امروز بازار متعادل رو به مثبت به کار خود پایان می‌دهد و پیش‌بینی می‌کنم روند بازار فردا به همین صورت و نوسانی باشد.

 

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد