اگر سهام شستا دارید، بخوانید (12اسفند)/ شستا یک قدمی صف فروش

اگر سهام شستا دارید، بخوانید (12اسفند)/ شستا یک قدمی صف فروش

قیمت سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در ابتدای معاملات با رشد مواجه شد اما این رشد پایدار نماند.
برای خواندن آخرین اخبار «شستا» اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی حدود یک درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

شستا معاملات خود را متعادل آغاز کرد. در ابتدای معاملات سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی روند خوبی را در پیش گرفت و تا قیمت 1950تومان هم معامله شد. در نیمه دوم بازار همزمان با کاهش شدت رشد شاخص کل، قیمت این نماد نیز به کف بازه مجاز امروز نزدیک شد. اگرچه در دقایق پایانی صف فروش نسبتا سبکی شکل رفت اما به سرعت برچیده شد. این نماد برای سیزدهمین روز با افت قیمت مواجه شد. شستا دومین نمادی بود که در شاخص کل تاثیر منفی به جا گذاشت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 18,740ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته 1.7درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن 104میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 18,910ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود 198میلیارد تومان رسید. همچنین 90درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 10درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 95میلیون برگه سهم (90درصد) را افراد حقیقی و تعداد 10میلیون سهم (10درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد