پیش‌بینی قیمت طلا در نیمه نخست سال 1400

پیش‌بینی قیمت طلا در نیمه نخست سال 1400

افزایش تولید واکسن کرونا باعث کاهش روند انس جهانی طلا شده است. ريیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا و سکه روند ثابتی داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، فعالان بازار طلا معتقدند که قیمت طلا در سال 1400 روند با ثباتی دارد. از طرف دیگر با افزایش تولید واکسن کرونا اونس جهانی طلا هم در محدوده 1690 تا 1734 مدام در نوسان است.

قیمت طلا در نیمه نخست سال 1400 چه می‌شود؟ ريیس اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز گفت: تمام تلاش مسيولان ثبات قیمت طلا، دلار و سکه است. به نظر می‌رسد در نیمه نخست 1400 بازار طلا مسیر با آرامشی را طی کند.

به گفته ابراهیم محمدولی، در سال99 مردم دغدغه نوسان قیمت ارز، طلا و سکه را داشتند اما با توجه به ثبات قیمت‌ها در روزهای پایانی سال 99 به نظر می‌رسد روند تثبیت قیمت طلا ادامه‌دار است.

آیا با اجرای برجام ممکن است طلا ارزان شود؟ ريیس اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش اظهار کرد: موضوعات سیاسی بر روند قیمت اونس جهانی طلا اثرگذار است. همچنین در نیمه نخست سال 1400 انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و چنانچه حادثه غیر مترقبه‌ای رخ ندهد، پیش‌بینی ما ثبات قیمت طلا و سکه در سال 1400 است.

مطالعه بیشتر: آخرین قیمت طلا تا پیش از تعطیلات / بازار طلا و سکه با چه نرخی بسته شد؟

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد