شرایط عجیب پیش‌فروش خودرو/ کوییک صفر، 74 میلیون!

شرایط عجیب پیش‌فروش خودرو/ کوییک صفر، 74 میلیون!

سایپا از امروز 16 تیرماه، فروش فوری و پیش فروش خودروی کوییک R را آغاز کرده است. این خودروساز اعلام کرده که برخی از محدودیت‌های قبلی برای پیش‌فروش را حذف کرده است.کدام محدودیت‌ها حدف شده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، فروش فوری و پیش‌فروش خودروی سایپا کوییک R از صبح امروز آغاز شد و تا سه روز ادامه دارد. بر اساس اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا، در طرح فروش فوری کوییک R، قیمت این خودرو 149 میلیون و 416 هزار تومان اعلام شده و گفته می‌شود خودرو سه ماهه تحویل مشتری داده می‌شود.

اما در طرح پیش‌فروش موعد تحویل خودرو دی، بهمن و اسفندماه است. متقاضیان باید مبلغ 74 میلیون و 708 هزار تومان در زمان ثبت‌نام پرداخت کنند. مابقی هزینه خودرو به قیمت روز و هنگام تحویل در زمستان 1400 از مشتریان دریافت می‌شود.

همچنین این خودروساز اعلام کرده که در این مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله کوییک آر به درخواست متقاضیان برخی از محدودیت‌ها از جمله پلاک فعال انتظامی، سند در رهن و فک رهن زودتر از موعد، تطابق کدپستی متقاضی و نمایندگی و همچنین عدم خرید طی 48 ماه گذشته از سایپا و ایران خودرو برداشته شده و مشتریان می‌توانند بدون این محدودیت‌ها ثبت نام کنند.

مهلت ثبت‌نام از 16 تیرماه ساعت 10 صبح آغاز شده و سه روز ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت شرایط به سایت saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد