برق 284 مشترک پرمصرف اداری خوزستان قطع شد

برق 284 مشترک پرمصرف اداری خوزستان قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از قطع برق 284 مشترک پر مصرف اداری استان در راستای کنترل مصرف برق ادارات و...

علی خدری با اشاره به ابلاغ مصوبه هیات وزیران به سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اداری استان، اظهار کرد: بر اساس این مصوبه تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی موظف هستند مصرف برق خود را کاهش دهند.

وی افزود: مطابق گزارش مرکز پایش شرکت توزیع برق خوزستان در روز سه شنبه (28 تیرماه) مصرف برق 284 مشترک اداری استان از حد مجاز مصرف انرژی اعلام شده بیشتر شد و با توجه به اخطارهای قبلی، برق این مشترکان اداری قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: دستگاه‌های اداری، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی حتما باید مصوبه هیات دولت را در خصوص مدیریت مصرف رعایت کنند و در غیر این صورت با قطعی برق مواجه می‌شوند.

خدری عنوان کرد: پس از قطع برق دستگاه‌های اداری، با اخذ تعهد مبنی بر رعایت مصوبه هیات وزیران مبنی بر رعایت الگوی مصرف برق از بالاترین مقام سازمان، برق مشترک وصل خواهد شد .

وی افزود: خوشبختانه علی رغم همزمانی افزایش دمای هوا و افزایش مصرف برق و عبور از پیک مصرف، با درنظر گرفتن تدابیر لازم و اطلاع رسانی، شبکه برق پایدار و هیچگونه خاموشی در بخش خانگی در روز گذشته نداشتیم.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد