بورس هفته را پر نوسان به پایان برد

بورس هفته را پر نوسان به پایان برد

بازار سرمایه امروز پر نوسان بود، بطوریکه شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات توانست تا یک میلیون و 413 هزار واحد افزایش یابد اما در ساعات میانی و پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و 410 هزار واحد ایستاد.
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با 2155 واحد افزایش در رقم یک میلیون و 410 هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم 2805 واحد افزایش یافت و به رقم 386 هزار و 755 واحد رسید.
معامله گران این بازار 487 هزار معامله به ارزش 42 هزار و 266 میلیارد ریال انجام دادند.

242 نماد بورسی مثبت و 136 نماد منفی بودند که از میان آنها پتروشیمی فناوران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و فلزات و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم با 9 واحد کاهش در رقم 20 هزار و 243 واحد ایستاد.
معامله گران این بازار 246 هزار معامله به ارزش 28 هزار و 515 میلیارد ریال انجام دادند.

165 نماد فرابورسی مثبت و 80 نماد منفی بودند که از میان آنها بیمه پاسارگاد و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی فرابورس ایران، بیمه کوثر، پالایش نفت لاوان و صنایع پتروشیمی تخت جمشید نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد