سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش در بورس امروز / عرضه‌ها از تقاضا پیشی گرفتند!

سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش در بورس امروز / عرضه‌ها از تقاضا پیشی گرفتند!

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم 120میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام عمران و...

اقتصادآنلاین امیر مهدی زاده؛  در ساعت 9 و 45دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 460میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 580میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 120میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «ثقزوی»، «آپ» و «شپلی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام عمران و سازندگی قزوین 40میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شکام»، «اتکای» و «فسبزوار» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 440میلیارد تومان (96درصد کل) و 10صف فروش برتر 235میلیارد تومان (40درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 5نماد و حجم صف‌های فروش در 19نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف «ثقزوی» به 6.8درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 75میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 45میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بیمه‌ و صندوق ‌بازنشستگی» با تقاضای خرید 110میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 54درصد از هزار و 45میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و 240میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 47درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و 285میلیارد تومان خواهد رسید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد