رشد 12 درصدی مسافرت بین استانی/ بیشترین سفر‌های مردم در نوروز 1402 به کجاست

رشد 12 درصدی مسافرت بین استانی/ بیشترین سفر‌های مردم در نوروز 1402 به کجاست

وزیر راه و شهرسازی گفت: حمل ونقل بین استانی کشور طی روزهای گذشته 12 درصد رشد را تجربه کرده است و در حمل و نقل جاده‌ای 2.5 میلیون نفر با وسایل نقلیه عمومی به سفر رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش در ارتباط زنده با صداوسیما با اشاره به آخرین وضعیت حمل و نقل کشور در نوروز 1402 گفت: امیدواریم سال جاری سال خوبی برای صنعت حمل و نقل کشور باشد و امروز که هموطنان ما در حال استراحت هستند، همکاران ما در وزارت راه و شهرسازی مشغول به کارند تا شرایط مناسبی برای مردم فراهم شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مشکلات زیادی در حوزه حمل و نقل داریم، اما با تمرکز و توانی که به میدان آمده بر همه آن‌ها فايق خواهیم آمد.

وی افزود: حمل ونقل بین استانی کشور طی روزهای گذشته 12 درصد رشد را تجربه کرده است و در حمل و نقل جاده‌ای 2.5 میلیون نفر با وسایل نقلیه عمومی به سفر رفته‌اند.

* بیشتری سفر مردم به کدام استان‌ها بوده است؟

بذرپاش با اشاره به اینکه اوج مسافرت‌ها در 29 اسفند به ثبت رسید، گفت: امروز نسبت به اول فروردین سفرها 16 درصد کاهش را تجربه کرده است و مقصد بیشترین سفرها استان خراسان رضوی، استان‌های شمالی و پس از آن استان‌های جنوبی کشور بوده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در 22 استان امروز بارش داشتیم، گفت: در محور چالوس با برف سنگین مواجه شدیم و از همکاران خواستم که با افزایش تجهیزات برف‌روب زمینه حل مشکلات احتمالی را فراهم کنند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد