پرداخت بیش از 226میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در بوشهر

پرداخت بیش از 226میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در بوشهر

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 428میلیارد و 759 میلیون تومان برای 77 طرح در کارگروه رونق تولید بخش کشاورزی این استان مصوب شده که از این میزان 226میلیارد و 95 میلیون تومان به 36 طرح پرداخت شده است.

بورس نیوز: مصطفی قایدی، مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 428میلیارد و 759 میلیون تومان برای 77 طرح در کارگروه رونق تولید بخش کشاورزی این استان مصوب شده که از این میزان 226میلیارد و 95 میلیون تومان به 36 طرح پرداخت شده است. پرداخت تسهیلات مابقی طرح‌های کشاورزی در دست بررسی بانک‌هاست.

وی بیان کرد: بیشترین تسهیلات رونق تولید به میزان 184 میلیارد و 250 میلیون تومان به هشت طرح بخش صنایع تبدیلی و غذایی پرداخت شده است.

قایدی اضافه کرد: شهرستان دشتستان با پرداخت 139 میلیارد و 840 میلیون تومان در قالب 10 طرح بیشترین پرداخت تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستان‌های استان بوشهر به خود اختصاص داده است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: بانک کشاورزی با پرداخت 138میلیارد و 445 میلیون تومان برای 19 واحد تولیدی رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی را در بین بانک‌های عامل دارد.

قایدی هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام، غیرفعال و نیمه فعال بنگاه‌های کوچک و متوسط واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد.

وی افزود: تسهیلات رونق تولید در راستای پشتیبانی از تولید و به منظور حفظ اشتغال، جهش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: همه واحد‌های تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح‌های دام و طیور، شیلات، گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای گرفتن این تسهیلات کنند.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد