بازگشت ایرباس هما به مهرآباد به دلیل نقص فنی

بازگشت ایرباس هما به مهرآباد به دلیل نقص فنی

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ‏ساعتی پیش پرواز شماره 273 ایران‌ایر که تهران را به مقصد ارومیه ترک کرده بود به دلیل بروز نقص فنی، به تشخیص خلبان و در راستای رعایت ایمنی، مجددا به مهرآباد برگشت.

فارس: مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ‏ساعتی پیش پرواز شماره 273 ایران‌ایر که تهران را به مقصد ارومیه ترک کرده بود به دلیل بروز نقص فنی، به تشخیص خلبان و در راستای رعایت ایمنی، مجددا به مهرآباد برگشت.

‌حسین جهانی اظهار داشت: ‏ساعتی پیش پرواز شماره 273 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که تهران را به مقصد ارومیه ترک کرده بود به دلیل بروز نقص فنی، به فرودگاه مهرآباد برگشت.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ‏این پرواز با هواپیمای ایرباسA300-600 این شرکت هواپیمایی به رجیستر EP-IBA انجام شده بود.

وی اظهار کرد: پرواز شماره 273 از تهران به مقصد ارومیه طبق برنامه در ساعت 09:25 فرودگاه مهرآباد را ترک کرده بود اما هواپیما مدت زمانی پس از بلند شدن از باند، به علت بروز نقص فنی در راستای رعایت ایمنی پرواز و حفظ جان مسافران با درایت‌ خلبان مجددا به فرودگاه مهرآباد برگشت و به سلامت به زمین نشست.

جهانی اظهار کرد: با توجه به زمان بر بودن رفع مشکل فنی‌، هواپیمای ایرباس 319 جایگزین این پرواز شده است‌ و براساس برنامه ریزی ساعت 15:50 به مقصد ارومیه پرواز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ‌شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز و تاکید بر رعایت اصول ایمنی در هر شرایطی، ‌تا زمان انجام پرواز از مسافران، پذیرایی به عمل می‌آورد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد