access_time
روز پس از فردا

روز پس از فردا

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به مستاجران گردن کلفتی که اهل محل را به خاک سیاه نشاندند و حالا منتظر یک بدرقه دلچسب هستند و رونمایی از سلطانی دیگر و...

به گزارش بورس نیوز، امروز همان روزی بود که ماه ها چشم به راهش بودیم؛ روزی که 1030 میلیارد تومان به رگ های صندوق تثبیت بازار تزریق شد تا شاید این بازار کمی رنگ آرامش بگیرد؛ ولی نه فقط خبری از خرید در بازار نبود که شاخص کل هم نزولی بود! خدا کند دوستان این بار هدف شان واقعا حمایت از بازار باشد و با این پول، نوسان نگیرند!

امان از مستاجران  

اما مستاجران پاستور به موعد تخلیه نزدیک میشوند و تا چند وقت دیگر از اسباب کشی می کنند؛ بی آنکه به خود زحمت دهند توضیحی بابت بلايی که بر سر بازار سرمایه و مردم آوردند، ارايه کنند. دوستان ناظر هم انگار آنقدر سرگرم قرعه کشی برای انتخاب چند نفر از بین لشگر کاندیداها هستند که اصلا حواس شان نیست باید از آنها که هزاران میلیارد تومان از سرمایه های مردم را غارت کردند، بازخواست کنند! بیخود نیست که پاستور اینقدر متقاضی سکونت دارد؛ 4 سال سکونت و غارت اهل محل و بعد هم احتمالا تمدید 4 ساله قرارداد سکونت در این سرا یا نهایتا یک وداع دلچسب!

رونمایی از سلطانی دیگر 

چند وقتی بود که سلطانی رو نکرده بودند؛ اما امروز چشم مان به جمال مفسدی دیگر روشن شد. مدیر یکی از کانال ها که در برج نگار ساکن بود، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و کلاهبرداری پانزی کوین BRG دستگیر شد. این مفسد بزرگوار صاحب یکی از صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال در کشور هم بوده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد