سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / ثبت تقاضای 80میلیارد تومانی برای فلزات اساسی

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / ثبت تقاضای 80میلیارد تومانی برای فلزات اساسی

خالص سفارشات خرید سهام به 175میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات شیمیایی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف سفارود به 5.06درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 535میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 360میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 175میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شکام»، «فروس» و «تاپیکو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع شیمیایی کیمیاگر بیش از 100میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه در صفوف فروش نیز در صفوف خرید «وشمال»، «کدما» و «وسرضوی» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 380میلیارد تومان (71درصد کل) و 10صف فروش برتر 195میلیارد تومان (54درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 13نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت شرکت کارخانه فارسیت درود با نماد (سفارود) به 5.06درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 165میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 80میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای فروش 45میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 49درصد از 890میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و 25میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 44درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و 915میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد