صعود درآمدی به جمع سیمانی‌های غدیر بازگشت

صعود درآمدی به جمع سیمانی‌های غدیر بازگشت

سیمانی‌های غدیر توانست درآمدزایی نزولی را از 5 شرکت سیمانی زیرمجموعه خود متوقف سازد و پس از هفته‌ها باردیگر این روند را صعودی کند .

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، سیمانی‌های غدیر که در هفته منتهی به 16 مهرماه توانست درآمدزایی نزولی خود را از 5 شرکت سیمانی زیرمجموعه خود متوقف سازد و پس از هفته‌ها باردیگر این روند را صعودی کند و درآمدی در حدود 33 میلیارد و 979 میلیون تومان را شرکت‌ها برای مادرگروه خود بدست آوردند.

سیمان کردستان

در بررسی نخستین سیمان فروش غدیر، سیمان کردستان با 3 محصول خود سبد سیمانی خود را به رینگ معاملات تالار نقره‌ای آورد تا درآمدی به میزان 3 میلیارد و 629 میلیون تومان را به دست آورد.

سیمان دشتستان

این سیمان فروش با معامله نقدی محصول اصلی خود یعنی «سیمان تیپ 2» و «سیمان CEM2-32.5R» در بورس کالا توانست رقمی معادل با 32 میلیارد و 97 میلیون تومان را به دست آورد.

سیمان سپاهان

با نگاهی به دیگر سیمان ساز «غدیر» می‌توان به 2 کالا در سبد این شرکت سیمانی اشاره داشت و از معامله 40 هزار تنی، درآمدی 9 میلیارد و 265 میلیون تومانی را به دست آورد.

سیمان سفید شرق

این شرکت سیمانی تنها با یک کالا وارد گود معاملات بورس کالا شد و توانست در دومین هفته مهرماه 5 هزار تن سیمان سفید را معامله کند تا رقم 4 میلیارد و 869 میلیون تومان را به حساب شرکت واریز نماید.

سیمان شرق

سیمان شرق در این هفته توانست با 38 هزارتن عرضه در بورس کالا ثبت کرد و با حجم معامله بیش از 30 هزار تنی درآمدی 13 میلیارد تومانی را به ثبت رساند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد