قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 28 اردیبهشت 1400 + اخبار مهم در بازار موبایل

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 28 اردیبهشت 1400 + اخبار مهم در بازار موبایل

قیمت انواع تلفن‌های همراه سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

سامسونگ در هفته‌های اخیر بسیاری از گوشی‌هایش را بروزرسانی کرده و در کنار پچ‌های امنیتی، قابلیت‌های جدیدی هم به آن‌ها افزوده. حالا کره‌ای‌ها آپدیت جدیدی برای گلکسی A72 منتشر کرده‌اند که علاوه بر جدیدترین وصله امنیتی، حاوی قابلیتی است که تا به امروز تنها در پرچمدارهای 2021 آن‌ها شاهدش بودیم.

این قابلیت که افکت‌های تماس ویدیویی است، امکان افزودن تصاویر پس زمینه سفارشی به تماس‌های صورت گرفته با زوم، مایکروسافت تیمز یا گوگل Duo را فراهم می‌کند. شما می‌توانید از افکت پایه تار شدن استفاده کنید، به سراغ یک رنگ مات بروید یا عکسی از گالری انتخاب کنید.

این ویژگی برای کاربران مخصوصا در دوره‌ای که بخاطر همه‌گیری کرونا بسیاری از افراد خانه‌نشین شده‌اند، می‌تواند کاربردی باشد. با توجه به عرضه این قابلیت برای گلکسی A72، انتظار می‌رود در آینده سایر میان‌رده‌های این کمپانی هم به آن دست یابند.

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

قیمت گوشی‌های شرکت شیايومی

یکی از افشاگران سرشناس که اخبار و حواشی محصولات شیايومی را پوشش می‌دهد، در توییتی به‌ احتمال عرضه‌ی مجدد ردمی نوت 8 اشاره کرده است.

ردمی نوت 8 یکی از محصولات پرطرفدار شیايومی بود که توانست موفقیت‌ گسترده‌ای در بازارهای مختلف جهان کسب کند؛ اما به نظر می‌رسد کار شیايومی با این گوشی هوشمند تمام نشده است و در نظر دارد دوباره ردمی نوت 8 را در برخی از بازارهای دنیا عرضه کند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد