طوفان دوم‌ تهران ‌ضعیف‌‌تر و کوتاه‌تر از طوفان بعدازظهر ‌در راه است

طوفان دوم‌ تهران ‌ضعیف‌‌تر و کوتاه‌تر از طوفان بعدازظهر ‌در راه است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طوفان دوم امروز حدود یک ساعت دیگر به پایتخت می‌رسد، اما شدت آن کمتر از طوفان قبلی و ضعیف‌تر است و به سرعت خارج می‌شود و به سمت استان مرکزی می‌رود.

صادق ضیايیان در گفت‌ با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت:‌ طوفانی که بعدازظهر امروز در بخش‌هایی از استان تهران و پایتخت داشتیم، ‌‌با سرعت 70 در ساعت فعال بود و پیش‌بینی می‌شود طوفان خفیف‌تری با سرعت حدود 50ک یلومتر در ساعت تا ساعتی دیگر به سمت تهران بیاید اما این سامانه بیشتر جنوب‌شرق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سپس به سمت استان مرکزی می‌رود.

وی اظهار کرد: این طوفان تا حدود یک ساعت دیگر به تهران می‌رسد، اما شدت آن کمتر از طوفان قبلی و ضعیف‌تر است و به سرعت خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود:‌ روز گذشته برای استان تهران هشدار زرد از سوی سازمان هواشناسی صادر شده بود.

ضیايیان گفت:‌ امروز و در حال حاضر شمال‌غرب و غرب کشور درگیر بارش هستند و در نوار شمالی کشور استان‌های گلستان،‌ مازندران، گیلان و خراسان‌شمالی بارش داریم.

وی با بیان اینکه امروز روزی بارانی برای نوار شمالی کشور است گفت: استان‌های مرکزی، لرستان و بخشی از استان‌های شمال‌غرب کشور درگیر بارش هستند و فردا از شدت بارش‌ها کاهش می‌یابد.

* مسافران‌ جنوب روز جمعه به دریا نروند

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: برای روز جمعه 5 فروردین هشدار نارنجی به دلیل متلاطم بودن دریای جنوب و خلیج‌فارس صادر کرده‌ایم قطعا در این ایام مسافران به بوشهر و مازندران رفته‌اند و باید توجه کنند که دریا متلاطم است و احتمال دارد امکان انجام سفر دریایی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد