رونمایی از قیمت جدید پادرا پلاس / مشخصات محصول جدید سایپا چیست؟

رونمایی از قیمت جدید پادرا پلاس / مشخصات محصول جدید سایپا چیست؟

پادرا پلاس یکی از جدیدترین محصولات گروه خودرویی سایپاست. خودرویی که قرار بود از سال گذشته وارد بازار شود و اکنون گفته می‌شود قیمت آن در کارخانه 266 میلیون تومان است. اما مشخصات خودروی پادرا پلاس چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، پادرا پلاس نسل جدیدی از وانت‌های تک‌کابین شرکت زامیاد در گروه خودروسازی سایپا است. گفته می‌شود که وانت پادرا پلاس محصول مشترک سایپا و یک شرکت چینی است.

به عبارت دیگر این دو شرکت ایرانی و چینی یک محصول قدیمی ژاپنی به نام نیسان جونیور را با وانت چینی فودی ليون ترکیب کرده و نتیجه حاصل را تحت عنوان وانت پادرا به لیست تولیدات شرکت سایپا اضافه کرده‌اند.

اما مشخصات این خودرو چیست؟

گفته می شود که خودروی پدرا پلاس چهارسیلندر و با حجم موتور 2389 سی‌سی است. این موتور می‌تواند قدرتی معادل 95 اسب‌بخار را در 4500rpm تولید کند. حداکثر گشتاور آن نیز برابر 175 نیوتن‌متر در 2500 دور خواهد بود که از طریق یک گیربکس 6 دنده دستی و سامانه کلاچ تک‌صفحه‌ای خشک با سیستم هیدرولیک، به سمت دیفرانسیل عقب گسیل خواهد شد.

وزن این وانت شهری، خدود 1685 کیلوگرم است و توانایی حمل بار به میزان 2100 کیلوگرم را دارد. ظرفیت باک سوخت آن نیز معادل 55 لیتر است و انتظار می‌رود حدود 12 تا 13 لیتر در هر 100 کیلومتر به‌صورت ترکیبی سوخت مصرف کند.

این خودرو امکانات رفاهی زیادی ندارد و اما با این حال، تجهیزاتی نظیر دستگیره‌های آسان‌بازشو، صندلی‌های جدید با طراحی خوش‌فرم و ارگونومیک، آینه‌ها و شیشه‌های برقی، تنظیمات سه‌حالته صندلی راننده، مه‌شکن‌های جلو و عقب، تهویه مطبوع دستی و نمایش‌گر داشبورد در پادرا پلاس حضور خواهند داشت.

قیمت بازار این خودرو اعلام نشده اما جدول زیر قیمت کارخانه‌ای خودروی پادرا پلاس است.

مطالعه بیشتر: فروش 207 با اقساط 5.5 میلیونی! / شرایط خرید برای چه کسانی فراهم است؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد