واکنش تند دو نماینده مجلس به مواضع ريیس اتاق...

واکنش تند دو نماینده مجلس به مواضع ريیس اتاق...

دو نماینده مجلس به اظهارات اخیر ريیس اتاق بازرگانی مبنی بر عمق کم نمایندگان مجلس در مسايل اقتصادی و... واکنش تندی نشان ...

محسن زنگنه در نشست علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خطاب به هیات ريیسه مجلس نسبت به اظهارات ريیس اتاق بازرگانی ابراز تاسف کرد و گفت: انتظار می‌رفت هیات ريیسه مجلس در برابر این بیانات واکنش نشان دهد.

وی افزود: بخش عمده ای از مصوبات مجلس یازدهم در حوزه حمایت از بخش خصوصی، حمایت از تولید و حمایت از بازرگانی بوده و در همه جلسات کمیسیون های تخصصی، نمایندگان اتاق بازرگانی حضور دارند و در جلسات مکرر در کنار شافعی قرار گرفته و اظهارات شنیده شد.

زنگنه ادامه داد: فردی باید پاسخگو باشد که در جایگاه صدارت بر اتاق بازرگانی چه خدماتی را به تولید، بازرگانی و تجارت داشته و به جای پاسخگویی به نمایندگان هجمه وارد کند و به نماینده شهرستان اساعه ادب کند. کاش شافعی در خصوص همشهریان مافیای زعفران نیز اظهار نظر و علت حمایت از این مافیا را بیان می کرد.

علی نیک‌زاد ثمرین نایب ريیس مجلس هم در پاسخ به تذکر زنگنه ، گفت: مجلس در این خصوص عکس العمل نشان داد و با توجه به اینکه اظهارات شافعی در هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه بود با عکس العمل فوری مجلس مواجه و این اظهارات رسما" تکذیب شد.

وی ادامه داد: شافعی در قد و غواره ایی نیست که بگوید از مجلس پشتیبانی می کند. اشتباه می کند که از مجلس پشتیبانی می کند. وی حرف گنده تر از دهان زده و مجلس هم عکس العمل نشان داد. دیدگاه مجلس به مباحث اقتصادی هم مشخص است.

براساس این گزارش، شافعی هفته پیش گفته بود: عمق نمایندگان مجلس در مسايل اقتصادی بسیار کم است. به طوری که آدم از اینکه این افراد می‌خواهند کشور را اداره کننده درمانده می‌شود. دولت هم دست کمی از این نمایندگان ندارد. بعضی نمایندگان مجلس خیلی جالب هستند. بالاترین پست نماینده شهر قاينات، محافظ ريیس سابق سازمان انرژی اتمی بود.

 از این قبیل نماینده‌ها در این مجلس کم نیستند. این نمایندگان افراد خالی هستند و نیازمندند چیزی پای تریبون بگویند و به اعضای اتاق بازرگانی نیاز دارند تا شارژ شوند. عمق نمایندگان مجلس در مسايل اقتصادی کم است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد