معرفی نسل جدید کراس اوور سوزوکی + عکس

معرفی نسل جدید کراس اوور سوزوکی + عکس

گروه خودروسازی ژاپنی سوزوکی در کشور ما بیشتر با خودروی شاسی‌بلند گرند ویتارا شناخته می‌شود. اخیرا سوزوکی نسل جدید کراس‌اوور S-Cross خود را رسما معرفی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، اخیرا سوزوکی نسل جدید کراس‌اوور S-Cross خود را رسما معرفی کرد. S-Cross جدید با کاپوت برآمده، جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های جلوی جدید با طراحی جذاب، خودروی باابهت‌تری به نظر می‌رسد.

در این نسل همچنین از تریم‌های پلاستیکی بیشتری در قسمت‌های مختلف خودرو مثل دهانه گلگیرها استفاده شده که هم حال و هوای آفرودی‌تری ایجاد کرده و هم خودرو را بزرگ‌تر از قبل جلوه می‌دهند هرچند که اعداد چیز دیگری میگویند زیرا طول 4,300 میلی‌متری S-Cross جدید هیچ افزایشی نسبت به قبل نداشته است.

سوزوکی وعده داده است که سرنشینان در داخل خودرو راحتی بیشتری خواهند داشت. علاوه بر این، سازنده ژاپنی قصد دارد با نمایشگر لمسی 9 اینچی جدید که در بالای داشبورد قرار گرفته و در تیپ بالا رده اولترا به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز است، نظر خریداران را بیشتر جلب کند.

تیپ اولترا که 29,800 پوند (یک میلیارد و 150 میلیون تومان) قیمت دارد، به ناوبری ماهواره‌ای، صندلی‌های چرمی و سانروف پانورامیک هم مجهز است.

در تیپ موشن با قیمت 25 هزار پوند، نمایشگر به 7 اینچی تنزل پیدا می‌کند اما همچنان گرم‌کن صندلی‌ها، کنترل تهویه دو منطقه‌ای، چراغ‌های LED و ورود بدون کلید ارايه می‌شود.

همه تیپ‌ها از قابلیت تشخصی علايم ترافیکی، کروز کنترل تطبیقی و پایش نقاط کور نیز برخوردار هستند. نسل جدید S-Cross با همان پیشرانه 1.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ نسل قبلی ارايه می‌شود که از هاچ‌بک سويیفت گرفته شده است و 130 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن متر گشتاور دارد.

هرچند در S-Cross جدید هنوز هم از پیشرانه‌های پلاگین‌هیبریدی و الکتریکی خبری نیست اما مثل گذشته این خودرو به تکنولوژی هیبریدی خفیف 48 ولت مجهز است تا گامی به سمت الکتریکی‌سازی برداشته باشد.

نسل جدید سوزوکی S-Cross در کارخانه این شرکت در مجارستان در کنار مدل ویتارا تولید می‌شود. فروش این کراس‌اوور جدید ژاپنی در بازارهای اروپایی از کریسمس آغاز خواهد شد.(منبع: پدال)

مطالعه بیشتر: رقبای خودروی جدید ام وی ام ایکس 22 پرو در بازار ایران کدامند؟

آخرین اخبار بازار خودرو را در صفحه خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد