سهامداران فملی بخوانند/ مصوبات مجمع فملی چه بود؟

سهامداران فملی بخوانند/ مصوبات مجمع فملی چه بود؟

پس از اینکه اداره نظارت بر ناشران بورسی طی نامه‌ای از مدیرعامل فملی خواستار انتشار توضیحاتی در خصوص جلسه مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده دوم آذر فملی شد، این شرکت هم در اطلاعیه‌ای نسبت به این درخواست شفاف‌سازی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از اینکه اداره نظارت بر ناشران بورسی طی نامه‌ای از مدیرعامل فملی خواستار انتشار توضیحاتی در خصوص جلسه مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده دوم آذر فملی شد، این شرکت هم در اطلاعیه‌ای نسبت به این درخواست شفاف‌سازی کرد.

بر اساس این اطلاعیه که در کدال منتشر شده است فملی در خصوص نتایج مجمع عمومی دوم آذر خود شفاف‌سازی کرد. در این روز علاوه بر مجمع عادی، مجمع فوق‌العاده هم برگزار شده بود.

در مجمع فوق‌العاده فملی افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت مورد تایید قرار گرفت. همچنین در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت هم مسيولیت واگذاری سهام شرکت جهان فولاد سیرجان به هیات مدیره شرکت تفویض شد.
همچنین 50 میلیارد ریال هم برای طرح فعالیت‌های اجتماعی برای شهرستان اهر به تصویب رسید.

در یکی از بندهای این شفاف‌سازی هم در خصوص تامین هزینه بزرگراه خواجه-ورزقان بوده که در این خصوص 100 میلیارد تومان به مبلغ قبلی اضافه شد. همچنین این مجمع تصویب کرد که 70 میلیارد تومان هم به منظور احداث، تعریض و ترمیم جاده داوران هزینه شود.

این مجمع همچنین در پاسخ به درخواست‌های استانداری کرمان و همچنین اداره کل بهزیستی تصمیم گرفت تا 6 میلیارد تومان را برای ساخت پرورشگاه ایتام در این استان اختصاص دهد.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد